حساب کاربری سامسونگ چیست؟
حساب کاربری سامسونگ نوعی سرویس نیازمند عضویت است که مکان لذت بردن از محتوی سامسونگ بر روی گوشیهای هوشمند، تبلتها، وبسایتها، تلویزیونها و سایر دستگاهها را به شما میدهد. با یک حساب کاربری سامسونگ و بدون نیاز به ایجاد حساب جداگانه برای هر سرویس، میتوانید از چندین سرویس سامسونگ استفاده کنید.
با حساب کاربری سامسونگ میتوانم چه کارهای انجام دهم؟
در اینجا تنها چند مورد از سرویسهایی که میتوانید با حساب کاربری سامسونگتان به آنها دسترسی داشته باشید را عنوان میکنیم:
- سرویس Samsung Pay برای پرداخت آسان با استفاده از دستگاه موبایلتان (عدم امکان استفاده در ایران در حال حاضر)
- برنامه SmartThings برای اتصال همه دستگاههای اینترنت اشیاء
- سرویس Samsung Cloud برای ذخیرهسازی و تهیه نسخه پشتیبانی از دادههای شما بر روی سرور ابری سامسونگ
نحوه ایجاد بیش از یک حساب کاربری
میتوانید برای هر آدرس ایمیلی که دارید، حساب کاربری سامسونگ جداگانهای بسازید.
لطفاً توجه داشته باشید که: اگر چندین آدرس ایمیل دارید، میتوانید چندین حساب کاربری سامسونگ بسازید، اما امکان ادغام این حسابهای کاربری وجود ندارد. هر حساب کاربری جدا از سایر حسابها است و اطلاعات هر یک آنها بهطور جداگانهای مدیریت میشود.
سامسونگ موکداً به کاربران محصولات خود توصیه میکند، تا حد امکان از مزایای حساب سامسونگ بهرهمند شوند. این حساب خدمات عضویت رایگانِ یکپارچه را بین چندین دستگاه، پشتبیانی میکند. در این بخش، با ما همراه شوید، تا ببینید ساختن حساب کاربری سامسونگ چقدر آسان است.
پیش از انجام توصیههای زیر، مطمئن شوید که نرمافزار دستگاهتان به آخرین نسخه، بهروزرسانی شده است. برای بهروزرسانی، لطفا به ترتیب زیر عمل کنید.
مرحله ۱ - به قسمت «تنظیمات» بروید > گزینه ی «به روزرسانی نرمافزار» را انتخاب کنید.
مرحله ۲ - گزینه ی «دانلود و نصب» را بزنید.
مرحله ۳ - طبق مراحلی که در صفحه ظاهر میشود عمل کنید.
مزایای حساب کاربری سامسونگ
حساب کاربری سامسونگ نوعی خدمات رایگانِ عضویت یکپارچه است که میتوانید از آن در گوشیهای هوشمند، تبلتها، وبسایتها، تلویزیونها، و دستگاههای دیگر استفاده کنید. از طریق حساب کاربری سامسونگ، میتوانید بدون نیاز به ایجاد حساب مجزا برای هر یک از دستگاه ها، از خدمات مختلف سامسونگ بهرهمند شوید. حساب سامسونگ، نه تنها امکان دسترسی به اپلیکیشنهای انحصاری، مانند «SmartThings » و «Samsung Pay»، را به شما میدهد، بلکه امکانات بسیار دیگری، از جمله پشتیبانگیری، بازنشانی، و همگامسازی دادههایتان را نیز برای چندین دستگاه فراهم میکند. همچنین، در صورت فراموش کردن حساب کاربری (ID) یا رمز عبور نیز، به کمک شما میآید.
بررسی ۱ – چگونگی ساختن حساب از قسمت «تنظیمات»
در گوشیها و تبلتهای گلکسی، نرمافزار حساب سامسونگ درون قسمت تنظیمات دستگاه تعبیه شده است.
مرحله ۱ – به قسمت «تنظیمات» بروید، سپس گزینه ی «حسابها و پشتیبانگیری» را بزنید.
مرحله ۲ – ابتدا گزینه ی «حسابها»، سپس «افزودن حساب»، و پس از آن، «حساب کاربری سامسونگ» را بزنید.
مرحله ۳ – اگر از قبل، حساب دارید، میتوانید وارد آن شوید. در غیر این صورت، برای ساختن حساب جدید، «ایجاد حساب کاربری » را بزنید.

مرحله ۴ – پس از مطالعه ی موارد قانونی، گزینه ی «موافقم» را انتخاب کنید.
مرحله ۵ – اطلاعات خود را وارد کنید،. سپس، «ایجاد حساب» را انتخاب کنید.
بررسی ۲ – چگونگی مدیریت حساب کاربری سامسونگ
پس از ایجاد حساب کاربری، میتوانید به راحتی آن را همگامسازی کنید، یا تایید دومرحلهای را طی کنید، که برای ارتقای امنیت حساب سامسونگ، بهتازگی اضافه شده است. برای دسترسی به حساب ثبتشده ی سامسونگ خود مراحل زیر را انجام دهید.
مرحله ۱ – به بخش «تنظیمات» بروید و «حسابها و پشتیبانگیری» را بزنید.
مرحله ۲ – گزینه ی «حسابها» را انتخاب کنید.
مرحله ۳ – حساب کاربری سامسونگ ثبتشده را انتخاب کنید.
چگونگی تایید دومرحلهای
مرحله ۱ – به بخش «تنظیمات» بروید و «حسابها و پشتیبانگیری» را بزنید.
مرحله ۲ – گزینه ی «حسابها» را بزنید > «حساب کاربری سامسونگ» ثبتشده را انتخاب کنید.
مرحله ۳ - «رمز عبور و امنیت» را بزنید > گزینه ی «تایید دومرحلهای» را انتخاب کنید.

چگونگی شخصیسازی حساب کاربری در اپلیکیشنها و خدمات سامسونگ
مرحله ۱ – به بخش «تنظیمات» بروید و «حسابها و پشتیبانگیری» را بزنید.
مرحله ۲ – گزینه ی «حسابها» را بزنید > «حساب سامسونگ» ثبتشده را انتخاب کنید.
مرحله ۳ – گزینه ی «اپلیکشینها و خدمات» را انتخاب کنید > «اپلیکیشنهای سامسونگ» را بزنید.

توجه: بسته به ارائهدهنده خدمات بیسیم، نسخه ی نرمافزار، و نوع دستگاه، تنظیمات و صفحات نرمافزار ممکن است نسبت به آنچه نشان داده شده است متفاوت باشد.
اگر در گوشیها، تبلتها، یا لوازم پوشیدنی سامسونگ رفتار غیرعادی مشاهده کردید، میتوانید سوال خود را در این مورد از طریق اپلیکیشن «سامسونگ ممبرز» (Samsung Members) برای ما ارسال کنید.
در این صورت، میتوانیم مشکل را دقیقتر بررسی کنیم. اطلاعاتی که در این خصوص دریافت میشود، ناشناس خواهد بود و تنها طی زمان رسیدگی به مشکل نگه داشته میشود. از قسمت «چگونه ازاپلیکیشن سامسونگ ممبرز (Samsung Members) استفاده کنیم» میتوانید در مورد چگونگی ارسال گزارش خطا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
دیدگاه خود را بنویسید